Zawiadomienie o XIII sesji Rady Miejskiej w Pasłęku kadencji 2024-2029
Niniejszym informuję, iż na wniosek Burmistrza Pasłęka w dniu 13 marca 2025 roku (czwartek) o godzinie 13:00 odbędzie się XIII sesja Rady Miejskiej w Pasłęku kadencji 2024-2029, w Sali im. Stanisława Paździora w Urzędzie Miejskim w Pasłęku, z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie obrad sesji.
- Stwierdzenie prawomocności obrad.
- Wybór sekretarza obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pasłęk na lata 2025 – 2031.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwalonego na rok 2025 budżetu gminy Pasłęk.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Elbląskiemu na realizacji zadania publicznego pn. „Remont drogi powiatowej nr 1154N. Etap II" (Droga Robity-Łukszty).
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Elbląskiemu na realizację zadania publicznego pn. "Budowa dróg powiatowych nr 2163N ul. Chopina i nr 2184 ul. Paderewskiego w Pasłęku".
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia między Województwem Warmińsko-Mazurskim a Gminą Pasłęk określającego zasady finansowania i współpracy dotyczącej opracowania dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. ”Rozbudowa DW 527 w zakresie budowy drogi dla rowerów na odcinku Pasłęk-Krosno”.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Pasłęku
mgr Bogdan Pobiarżyn