W dniu 25 września 2024r. zostało opublikowane na Platformie Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Pasłęku zaproszenie do składania ofert na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na zadaniu: „Poprawa efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Pasłęku” z terminem składania ofert do 03 października 2024r.
Zakres opracowywanej dokumentacji będzie obejmować wykonanie trzech dokumentacji oddzielnie:
a) „Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pasłęku” - Szkoły Podstawowej Nr 1, ul. Jagiełły 30, 14-400 Pasłęk
b) „Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pasłęku” - Szkoły Podstawowej Nr 2, ul. Sprzymierzonych 9, 14-400 Pasłęk
c) „Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pasłęku” - Szkoły Podstawowej Nr 3, ul. 3 Maja 21, 14-400 Pasłęk
W wyznaczonym czasie wpłynęły dwie oferty złożone przez firmy:
1. P.H.U. MP-PROJEKT Monika Chądzyńska, Dąbrówka 13A, 42-110 Popow na kwotę 313 650,00 zł.
2. ANTA Pracownia Projektowa Dariusz Skrzypczyk, ul. Dworcowa 39, 64-500 Szamotuły na kwotę 590 277,00 zł.
W dniu 07.10.2024r. została opublikowana informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2024 r. poz. 1320 zwana dalej ustawa PZP) pn.: ”Poprawa efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Pasłęku”. Ceny zaoferowane przez Wykonawców przekroczyły kwotę w wysokości (240 000,00 zł.), którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, natomiast Zamawiający nie przewiduje zwiększenia środków na realizację zadania.
W dniu 10 października 2024r. zostało opublikowane na Platformie Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Pasłęku zaproszenie Nr II do składania ofert na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na zadaniu: „Poprawa efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Pasłęku z podziałem na części” z terminem składania ofert do 18 października 2024r.
Opis przedmiotu zamówienia:
A) Część pierwszą zamówienia stanowi przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pasłęku przy ul. Jagiełły 30. Szczegółowe informacje zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Projekcie Umowy.
B) Część drugą zamówienia stanowi przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pasłęku przy ul. Sprzymierzonych 9. Szczegółowe informacje zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Projekcie Umowy.
C) Część trzecią zamówienia stanowi przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pasłęku przy ul. 3 Maja 21. Szczegółowe informacje zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Projekcie Umowy.
W wyznaczonym czasie wpłynęła jedna oferta złożona przez firmę:
1. P.H.U. MP-PROJEKT Monika Chądzyńska, Dąbrówka 13A, 42-110 Popow na kwotę 344 400,00 zł.
Część I - przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pasłęku przy ul. Jagiełły 30, kwota - 123 000,00 zł
Część II - przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pasłęku przy ul. Sprzymierzonych 9, kwota - 116 850,00 zł
Część III - przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pasłęku przy ul. 3 Maja 21, kwota – 104 550,00 zł
W dniu 22.10.2024r. została opublikowana informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2024 r. poz. 1320 zwana dalej ustawa PZP) pn.: ”Poprawa efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Pasłęku” – drugie postępowanie. Ceny zaoferowane przez Wykonawców przekroczyły kwotę w wysokości (245 000,00 zł.), którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, natomiast Zamawiający nie przewiduje zwiększenia środków na realizację zadania.
W dniu 28 listopada 2024r. zostało opublikowane na Platformie Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Pasłęku zaproszenie Nr III do składania ofert na opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla zadania: „Poprawa efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Pasłęku”
Zakres opracowywanej dokumentacji będzie obejmować wykonanie trzech odrębnych dokumentacji:
a) „Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pasłęku” Szkoły Podstawowej Nr 1, ul. Jagiełły 30, 14 400 Pasłęk
b) „Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pasłęku” Szkoły Podstawowej Nr 2, ul. Sprzymierzonych 9, 14 400 Pasłęk
c) „Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pasłęku” Szkoły Podstawowej Nr 3, ul. 3 Maja 21, 14 400 Pasłęk
Ze względu na podjętą decyzję o rozszerzeniu opracowanych audytów energetycznych dla obiektów oświatowych o nowe założenia, mające na celu wzrost wykazanych wskaźników opłacalności przedsięwzięcia tj. m.in. wyposażenie obiektów w pompę ciepła i panele fotowoltaiczne, zostało zlecone wykonanie audytów energetycznych dla trzech szkół, które po wykonaniu będą przekazane dla projektanta.
W dniu 06.12.2024 r. została opublikowana informacja z otwarcia ofert. Trzy biura projektowe z Elbląga, Puław oraz Krakowa złożyły oferty.
Opracowanie dokumentacji dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pasłęku – najniższa oferta za cenę 47 232,00 zł, najwyższa oferta za cenę 332 100,00 zł.
Opracowanie dokumentacji dla Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pasłęku – najniższa oferta za cenę 88 560,00 zł, najwyższa oferta za cenę 289 050,00 zł.
Opracowanie dokumentacji dla Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pasłęku – najniższa oferta za cenę 52 398,00 zł, najwyższa oferta za cenę 232 470,00 zł.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ORAZ UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2024 poz. 1310 ze zm.: dalej ustawa PZP) pod nazwą: Poprawa efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Pasłęku – trzecie postępowanie – z podziałem na części. Zgodnie z art. 253 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający Gmina Pasłęk – Urząd Miejski w Pasłęku informuje, iż w wyniku dokonania oceny ofert zostały wybrane najkorzystniejsze oferty w poszczególnych częściach postępowania;
Część I - przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pasłęku przy ul. Jagiełły 30 została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: Pracownia Projektowa J & J Sp. z o.o. ul. Zielona 6, 24-100, Puławy.
Część II - przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pasłęku przy ul. Sprzymierzonych 9, została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: Magdalena Ochrymowicz San-Projekt ul. Czarnogórska 10/3, 30-638, Kraków.
Część III - przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pasłęku przy ul. 3 Maja 21 – Zamawiający unieważnia postępowanie w części III na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP.
Pragniemy poinformować, że w dniu 10 stycznia 2025 r. podpisana została umowa z firmą: Pracownia Projektowa J&J Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Zielonej 6, 24-100 Puławy na przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej poprawy efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pasłęku przy ul. Jagiełły 30. Koszt projektu zgodnie z umową wyniesie 47 232,00 zł, termin realizacji do 30.06.2025 r.
Zadaniem projektu i późniejsza jego realizacja będzie miała na celu obniżenie kosztów ogrzewania poprzez docieplenie ścian zewnętrznych, docieplenie połaci dachowej z wykonaniem nowego pokrycia dachowego, docieplenie stropów pod nieogrzewanym strychem, docieplenie ściany wewnętrznej ogrzewanego poddasza, wymiana okien zewnętrznych i wiatrołapów na nową stolarkę, wymiana luksferów, wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych oraz wiatrołapów. Wymiana węzła cieplnego na pompę ciepła, wymiana instalacji c.o. z wykonaniem izolacji termicznej przewodów w piwnicy, wymiana grzejników na nowe z zaworami termostatycznymi oraz regulacja c.o. Wymiana oświetlenia na nowe oświetlenie energooszczędne typu LED z dostosowaniem instalacji elektrycznej do nowych opraw wraz z robotami dodatkowymi. Montaż instalacji fotowoltaiki PV z magazynem energii.