W dniu 25 września 2024r. zostało opublikowane na Platformie Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Pasłęku zaproszenie do składania ofert na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na zadaniu: „Poprawa efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Pasłęku” z terminem składania ofert do 03 października 2024r.
Zakres opracowywanej dokumentacji będzie obejmować wykonanie trzech dokumentacji oddzielnie:
a) „Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pasłęku” - Szkoły Podstawowej Nr 1, ul. Jagiełły 30, 14-400 Pasłęk
b) „Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pasłęku” - Szkoły Podstawowej Nr 2, ul. Sprzymierzonych 9, 14-400 Pasłęk
c) „Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pasłęku” - Szkoły Podstawowej Nr 3, ul. 3 Maja 21, 14-400 Pasłęk
W wyznaczonym czasie wpłynęły dwie oferty złożone przez firmy:
1. P.H.U. MP-PROJEKT Monika Chądzyńska, Dąbrówka 13A, 42-110 Popow na kwotę 313 650,00 zł.
2. ANTA Pracownia Projektowa Dariusz Skrzypczyk, ul. Dworcowa 39, 64-500 Szamotuły na kwotę 590 277,00 zł.
W dniu 07.10.2024r. została opublikowana informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2024 r. poz. 1320 zwana dalej ustawa PZP) pn.: ”Poprawa efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Pasłęku”. Ceny zaoferowane przez Wykonawców przekroczyły kwotę w wysokości (240 000,00 zł.), którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, natomiast Zamawiający nie przewiduje zwiększenia środków na realizację zadania.
W dniu 10 października 2024r. zostało opublikowane na Platformie Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Pasłęku zaproszenie Nr II do składania ofert na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na zadaniu: „Poprawa efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Pasłęku z podziałem na części” z terminem składania ofert do 18 października 2024r.
Opis przedmiotu zamówienia:
A) Część pierwszą zamówienia stanowi przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pasłęku przy ul. Jagiełły 30. Szczegółowe informacje zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Projekcie Umowy.
B) Część drugą zamówienia stanowi przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pasłęku przy ul. Sprzymierzonych 9. Szczegółowe informacje zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Projekcie Umowy.
C) Część trzecią zamówienia stanowi przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pasłęku przy ul. 3 Maja 21. Szczegółowe informacje zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Projekcie Umowy.
W wyznaczonym czasie wpłynęła jedna oferta złożona przez firmę: P.H.U. MP-PROJEKT Monika Chądzyńska, Dąbrówka 13A, 42-110 Popow, na kwotę 344 400,00 zł.
Część I - przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pasłęku przy ul. Jagiełły 30, kwota - 123 000,00 zł
Część II - przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pasłęku przy ul. Sprzymierzonych 9, kwota -116 850,00 zł
Część III - przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pasłęku przy ul. 3 Maja 21, kwota – 104 550,00 zł
W dniu 22.10.2024r. została opublikowana informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2024 r. poz. 1320 zwana dalej ustawa PZP) pn.: ”Poprawa efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Pasłęku” – drugie postępowanie. Ceny zaoferowane przez Wykonawców przekroczyły kwotę w wysokości (245 000,00 zł.), którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, natomiast Zamawiający nie przewiduje zwiększenia środków na realizację zadania.