Miasto i Gmina Pasłęk

Zawiadomienie o VII sesji Rady Miejskiej w Pasłęku kadencji 2024-2029

Niniejszym informuję, że w dniu 30 września 2024 roku (poniedziałek) o godzinie 13:00 odbędzie się VII sesja Rady Miejskiej w Pasłęku kadencji 2024-2029, w Sali im. Stanisława Paździora w Urzędzie Miejskim w Pasłęku, z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie obrad sesji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Wybór sekretarza obrad.
  4. Przyjęcie porządku obrad.
  5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  6. Prezentacja zamierzenia inwestycyjnego firmy EDP Renewables dotyczącego budowy farmy wiatrowej na terenie gminy Pasłęk.
  7. Wręczenie nagrody laureatowi konkursu „Sołtys Roku Gminy Pasłęk 2024”.
  8. Sprawozdanie z prac Burmistrza Pasłęka w ostatnim okresie międzysesyjnym.
  9. Zapytania i wnioski sołtysów.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr II/15/23 Rady Miejskiej w Pasłęku z dnia 17 lutego 2023 r. w sprawie regulaminów cmentarzy komunalnych gminy Pasłęk.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr II/16/23 Rady Miejskiej w Pasłęku z dnia 17 lutego 2023 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych gminy Pasłęk.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pasłęk na lata 2024-2030.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwalonego na rok 2024 budżetu Gminy Pasłęk.
  14.  Podjęcie uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Miasta i Gminy Pasłęk w sprawie Budżetu Obywatelskiego jako części budżetu Gminy Pasłęk na rok 2025 oraz wymagań, jakie powinien spełniać projekt zgłoszony do budżetu obywatelskiego.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Głuchołazy na usuwanie skutków powodzi, która wystąpiła w 2024 roku.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia ich przebiegu.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Pasłęku” do realizacji i złożenia wniosku.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Pasłęku” do realizacji i złożenia wniosku.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia od nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Pasłęku” do realizacji i złożenia wniosku.
  20. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia terminów realizacji czynności niezbędnych do dokonania wyborów uzupełniających ławników na kadencję 2024-2027 do Sądu Okręgowego w Elblągu oraz do Sądu Rejonowego w Elblągu.
  21.  Podjęcie uchwały w sprawie powołania Zespołu do spraw zaopiniowania kandydatów na ławników w wyborach uzupełniających ławników na kadencję 2024-2027.
  22. Podjęcie uchwały w sprawie zasięgnięcia informacji od Komendanta Wojewódzkiego Policji o kandydatach na ławników.
  23. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Sołectwa Łączna na terenie gminy Pasłęk.
  24. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi mieszkanki Pasłęka z dnia 09 sierpnia 2024 r. na działalność Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pasłęku.
  25. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Pasłęku przeprowadzenia kontroli doraźnej.
  26. Odpowiedzi na zapytania i wnioski sołtysów.
  27. Sprawy różne.
  28. Zamknięcie obrad sesji.

 


                                                                                                                                                                           Przewodniczący

                                                                                                                                                                Rady Miejskiej w Pasłęku 

                                                                                                                                                                   mgr Bogdan Pobiarżyn     

powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności